Are You Already Been My Follower? If Not, Follow Now! :p

Tuesday, December 13, 2011

Okey! Welcome to the page 'About Me' ! Dekat sini aku akan citekan pasal aku. Weeehe :p

My Name : Ahmad Syukran Bin Muhamad Radzi
Born On : 28 November 1997
Born At : perlu kea? tak penting! -.-
School : Sekolah Agama Menengah Sungai Merab Luar. (I'm ex-SKSML, SKDP)
Aku suka warna yang terang. aku suka warna kuning, biru cair, hijau cair, and segala warna yang teraang! Hehe ^_^
Aku suka makan makanan yang rangup! ^_^
Aku suka makanan yang berunsurkan oren, limau, lemon, dan saudara2nya yang lain! ^_^
Hobi aku adalah suka ambik gambar yang menakjubkan! Kira2nya power la! Hehee.. Macam photographer la.. ^_^
Haha. Okeylah, Thankyou kerana sudi baca ! ^_^ ! bawak2 share, bawak2 like.. n_n

No comments:

Post a Comment