Are You Already Been My Follower? If Not, Follow Now! :p

Sunday, January 1, 2012

Azam Baru Tahun 2012 ?

Okey , seriously azam aku nie , actually tak pernah terlintas dalam kepala otak aku . muahahaa xD

Okey , aku buat ceritalah , keadaan bagaimana aku mendapat azam aku .

Pada suatu petang yang nyaman, aman, dan damai lagi permai, aku pung tgh tgk rancangan masterchef di saluran astro ria, suddenly, ibu aku dtg, ibu aku pon tnye, "kuan, ape azam tahun baru nie?" . aku pun diam kejap ... belum sempat aku cakap pape lagi , ibu aku terus cakap "camnie la, azam baru kuan satu jea, takyah banyak2, kuan kena azam bangun awal utk solat subuh awal. itu jea. kalao bnyk2 kang ape pong tak jadi kang." aku pun terkjut sebentar, betul jugak ckp ibu aku tuuu kann, so that aku telah pilih itu sebagai azam tahun baru aku. :)

tapi selain tuh, aku pun ade jugak satu azam yang selain daripada tuh, iaitu azam utk paham betul2 pelajaran & taknak bkk fb selalu. huahuahua. aku taknak la buang masa hanya dekat lama facebook tuh jea. kan kan? haha. okeyla, sekarang pun dah pukul 12:12, aku tidur dulu, Assalamualaikum, :)

No comments:

Post a Comment