Are You Already Been My Follower? If Not, Follow Now! :p

Saturday, March 17, 2012

Aku Masuk Pertandingan Forum Bahasa Melayu!

Assalamualaikum ,

Weh , aku nak cite aku masuk forum bahsa melayu (L) ! gila ar ! ini adalah kali pertama dlm alam persekolahan aku masuk pertandingan ! sbnrnye pertandingan FORUM ni adalah disebabkan untuk menang KAMIL (kemantapan amali fardu ain) . Aku rumah kuning . Sebelum aku masuk FORUM ni , gilee ar , ramai gile kawan aku masuk syarahan , marhaban , dll . dorg sume masuk pertandingan . aku pon da cuak .

aku pun tnye la cikgu ade tak pertandingan ape2 je yang kosong ? cikgu aku ckp ade , iaitu KHAT . khat ? aku x tau langsung pasal KHAT ! lagipun khat da penuh sbnrnye ! aku pon teediam laa duduk sngsorang sambil menengok kengkawan aku menghafal speech . dalam kesepian , (-.-) tetibe cikgu aku panggil aku n ask me whether nak masuk FORUM ke x ? aku pun macam. Errrghhh ~ masuk je lah . ade peluang ni. wakaka. drpd aku x masuk pape. kannn ? so that , nk dipendekkan cite....


Aku pun berlatih n ahli2 forum aku pon belatih . oh lupe nk bagitau . aku ni PANEL. bukan MODERATOR ! jadi senang sikit . kalao moderator die kena kendalikaan majlis, & bnyk lagi . kalau PANEL just jwb ape yg MODERATOR tu tnye . simple ?~ wakaka . so that , Cikgu Ezura aku , ckp bila forum jgn tgk TEKS ! kalau x toloak merkah banyak !
Jadi time forum , kitorg x bawak teks langsung ! rumah lain sume bawak ! wakaka. sudah menunjukkan tnde2 rumah aku nk mng ! wakaka . dan akhir sekali betuoi2 rumah aku mng ! aku dapat no 1 ! Group aku = 320 Markah FORUM . Group yang naib johan = 240 markah . banyak gila beza ! wakakaka kbai ~

No comments:

Post a Comment