Are You Already Been My Follower? If Not, Follow Now! :p

Wednesday, March 21, 2012

Masuk Kawad Pulak ?

Assalamualaikum~

Yaaa , aku tau x de sape akn bace post niw , tapi takpe , bia aku ckp sengsorg . Okay ! Aku masuk Kawad Kaki Peringkat Sekolah Dan Daerah ! Aku mmg KENA ! korg tau sbnrnye aku x nak masuk ! tapi kawan aku paksa . aku da la nak pmr ! wakaka ,. lagi satu , kawad? thun lps mmg aku mangat nk masuk ! tahun ni . seriuous 99.9% xnak masuk. (sbnrnye nak masuk jugak la. sbb best. ekeke) Okey btw , Masuk jela weh ! Dkt sekola lain ramai yg nk masuk kawad , tapi x dpt . aku ni ade peluang . diOFFER pulak tu untuk masuk . so thats kena amek. okey ni aku nak ckp, aku suka kawad peringkat daerah je sbnrnye

KENAPA ???? SEBAB .... bila aku kawad , orang yang tgk aku sume x knl aku . (sbb aku kawad dkt sekola lain) so thats dorg x delah nak ingat aku ke hape . kalao kat sekola, segan doww semua nampak aku ! wakakaa kbai !

Holaaaaaaa....

Kawad dah pun selesai.. kawad kaki aku sebenarnya pada hari rabu.tapi ditundakan pada hari kamis disebabkan ari rabu tuh ptg tuh hujan. yg smpt buat persembahan kadet bomba lelaki n pbsm lelaki. krs lelaki & kadet polis lelaki and turn perempuan semua dbawa ke esok (khamis)

Jadi, kitorg pun kena la pakai baju tuh dua kali. Dah lah time ari rabu tuh berlatih smpi bAsah kuyup baju dgn peluh. tetibe tak jadi pulak. baju tu aku tak basuh. sbb takut lambat kering pulak besok. :)

Okeylah, aku malas nak cerita panjang, keputusann? Okey, first, Kadet Bomba yang menang., Memang habit dorg. Dorg mmg selalu jadi johan! Erghh! Geramm gak aku! Dah berapa tahun kitorg takleh kalahkan kadet bomba! Naib Johan pulak.. Of course la KRS. Haha,. aku naib johan. Kadet Polis pulak ketiga. Then PBSM last. KB> KP< KRS, dibawa ke peringkat daerah..


OKEYLAH ! aku malas nak cite panjang ~ lets check it out gamba2 yg sempat kitorg amekk ~ (selepas kawad) hehe


KRS pompuan .... kawadd ~ JOHAN 3 tahun berturut2 SAMSMEL . dan pernah mendapat tempat ketiga daripada empat sekolah bertanding dalam daerah sepang ~ platun dia adalah pegawai warran 2 . (nurul shahira rozali



Kadet bomba .. yang lelaki - Johan 5 tahun berturut2 ~ Pernah merangkul tempat ke3 drpd 6 sekolah yang bertanding di daerah sepang ~ Platunnya jugak telah mendapat 'platun terbaik' daerah sepang ~

KRS..... (aku sebelah sir yg pki bju wrne merah yg x pki berre tuh ~)

PBSM.., walaupun formasi yg agak smart, tapi kalah jugak~ takpe.. try again next year k? =)

No comments:

Post a Comment