Are You Already Been My Follower? If Not, Follow Now! :p

Saturday, November 10, 2012

Cuti Sekolah ?

Okey ni aku nak habaqq maii.. sebenarnya sekolah aku adalah sekolah yang terawal cuti sekolah . semua sekolah cuti 9 Nomvember. kitorg 2 November da cuti da. bcoz nak rehatkan budak form 1.2.3 bcoz form 4 and 5 nak amek SMA dan SPM. btw korang nak tau tak semalam aku mimpi yang amat pelik. Yeah, memandang aku Form 3, so aku pun mimpi la cite pasal Form 3, iaitu pasal PINDAH SEKOLAH. kebiasaanya budak form 3 kat skul aku akan pindah sekolah sbb diorang nak amek aliran Sains. kat my skul x de aliran sainss ~ so gitulah gamaknyee yg akan terjadi. semua pelajar pindah. padahal rmi yang pndai.. dan kitorg yg duduk stay sambung kat skul kitorg ni.. agak sedih jugak laa nk berpisaahh ngn frensz.. nak buat cmne.. kalao skola aku ade aliran sains mesti smua pandai2 x pindah sekola lain

 Yups. Oh, lupa pulak nak citerkan pasal mimpi aku tadi! Well, semalam aku mimpi form 3, tgh nak amek periksa.. lepastu boleeh pulak ade cikgu aku pergi kat kelas tanye " okey dekat sini siapa yang nak pindah SMKDABB tahun depan? Sila keluar sekarang! " aku pun pelik sampai separuh suku daripada kelas aku keluar. What thee...? ramainye kawan aku nk pindah SMKDABB? aku amatlah pelik.. yg keluar time tu adalah 30 daripada 40 org kelas kitorg. aku pulak mimpi yg aku tersilap buat tawaran untuk pindah ke sekolah.. yg aku sendiri x pernah dgr. dan nama dia amat pelik ! nama sekolah dia "Sekolah Dasar Agama Bergambar & Berintegrasi Jabatan Kerajaan" aku x tau asal name sekolah ni boleh jadi camtu kat dalam mimmpi aku ! serious pelik gile time tuh!~ dan sekola tu amatlah pelik. dan miskin.. aku pun x tau.. okeys.. aku bukannya senang sbnrnye nk flashback balik mimpi aku,, pikir senang ke nk igt mimpi senang2 cmtuh? erghh! okey la korg thanks readers bace. leave a comment.. kalau x nk pun x pelah :( Oh korang ! aku lupa pulak nak ckp yg aku ada pergi dinner form 3 time tu.. ni dia gambarnye. satu jea.. hihi . :(

gabungan 3 kelas, kelas 3 siddiq. 3 amanah, 3 tabligh . sorry gambar aku x de langsung org nk tangkap. but gambar aku yang pakai baju warne kuning tuh. korg nmpk kan? kfinee!

No comments:

Post a Comment